Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo danych naszych klientów jest dla nas najważniejsze,
dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczyć Cię przed najnowszymi zagrożeniami.
Będziemy wdzięczni za Twoją opinię na temat kwestii naszego bezpieczeństwa.

Zgłaszanie luki w zabezpieczeniach
Aby zgłosić lukę w zabezpieczeniach, prześlij zgłoszenie.
Ocenimy ryzyko, opracujemy rozwiązanie i odpowiemy na Twoje zgłoszenie najszybciej jak to możliwe.

Wytyczne i zasady
Po pierwsze bezpieczeństwo! Podczas testowania zabezpieczeń,
zabrania się usuwania danych, nieautoryzowanego dostępu do danych oraz zakłócenia pracy usługi.
Jeśli odkryłeś lukę w zabezpieczeniach, nie konsultuj jej ani nie dziel się nią z innymi publicznie.
Nie podejmuj próby uzyskania dostępu lub modyfikacji danych utrzymywanych przez nasz system.
Nie podejmuj próby wykonania ataku na usługę w celu uniemożliwienia jej działania (Denial of Service – DoS).
Nie wysyłaj spamu, nieautoryzowanych lub innych niepożądanych wiadomości.
Nasza polityka antyspamowa jest jedną z podstaw naszego podejścia do email marketingu.
Podaj szczegółowe informacje – tak, abyśmy mogli odtworzyć problem.

Twoje dane są z nami bezpieczne.
Zapisujemy Twoje dane na wielu serwerach i dyskach jednocześnie, aby zapewnić bezpieczeństwo w razie awarii któregokolwiek z nich. Każdego dnia tworzone są kopie zapasowe wszelkich danych, które są przechowywane w zabezpieczonych centrach danych.

Chronimy Twoje dane rozliczeniowe.
Dzięki współpracy z systemami płatniczymi banków twoje dane są bezpieczne.

Bezpieczeństwo to nasz priorytet.
Bezpieczeństwo to podstawa w tej branży, dlatego od zawsze jest to dla nas sprawa priorytetowa.
Regularnie aktualizujemy naszą sieć zgodnie z najnowszymi zabezpieczeniami.
W sprawach bezpieczeństwa wolimy zachować szczególną ostrożność.